Řebíček: Mirek mě dal šanci.

Zeptali jsme se za vás:
„Pane Řebíček, bojíte se o svoje koryto na ministerstvu a kde se uchytíte, pokud budete rovněž vyměněni na horách?“
„Tak to jsem klidný, Mirek, když mě dával šanci mě říkal, neboj Hřebíčku, ty to tam na dopravě nějak přežiješ, hlavně musíš z lidí dolovat prachy, rozumíš, po té nešťastné kuponové privatizaci je erár prázdný, schodků je jak máku a my musíme někde ty prachy z lidí dostat. A tak jsem navrhl poplatky nejen za dálnice, ale řidiči budou cálovat i za průjezdy polními cestami, mýtné brány nechám instalovat i na přístupové cesty ke hřbitovům, zatrhl jsem vyhazování státních peněz za dálnice, protože firmy, které vždycky v obálkové soutěži vyhrají, kupodivu překročí náklady na výstavbu někdy i desetkrát, samozřejmě, že se to v obálkách pro ministerstvo sice patřičně projeví, ale nemůžu chodit se džbánem ke studánce, až se mě utrhne ucho, že ano, ale železnice fungují perfektně, Pendolíno snížilo zpoždění ze dvou hodin na dvacet minut a lidé si sami prosadili zdražení jízdného, protože z nějakého mě neznámého důvodu chtěli zachovat spoje.“
„A pane Řebíčku, můžete nám tak nějak mile, hřejivě a lidsky vysvětlit, proč stát propaguje kamionovou přepravu vůči přepravě zboží po železnici? Vždyť v tom smradu po těch kamionech lidé lapají po dechu a v Českém středohoří dokonce výfukové plyny zcela vyhubily vzácného skokana stromového?!“
„Tak to máte tak, kdybych začal propagovat přepravu po železnici, tím bych umožnil krytí nákladu českých drah v osobní přepravě nákladní železniční přepravou a to je proti zdravému kapitalistickému rozumu, to jistě uznáte a navíc, co by soudruzi podnikatelé dělali s kamiony, když by jim ubyly na úkor železnice kšefty. Umíte si představit tu vysokou nezaměstnanost u řidičů, tak je v současné době řidičů nedostatek a dokonce můžeme zaměstnat i ty, kteří budou odcházet do důchodu v 65 letech, protože v tom věku je zrak řidičů nejlepší, no máme to s kolegou Nečasem opravdu vymakané. Co e týká výfukových plynů, které hubí vzácné živočichy, tak to je pomsta za průtahy, které máme s ochránci zvířat a přírody, když chceme někde postavit 5 kilometrů silnice 3.třídy,“ odpověděl nám s pýchou v hlase dopravní ministr Řebíček a spěchal za Mirkem, aby se dověděl, jestli na horách opravdu nedošlo k jeho výměně za Parkanovou.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *